adcaptcher.com ofera publisherilor o noua zona de publicitate prin display!
Luna viitoare se va lansa adcaptcher.com, anuntul fiind facut in urma cu 3 zile de catre Razvan Tirboaca, in cadrul evenimentului WebClub.
Cu ajutorul adcaptcher.com publisherii pot efectua campanii publicitare in formularele care folosesc imagini pentru a determina daca utilizatorul este uman sau robot.
Plusul pe care il aduce aceasta zona de display este interactiunea obligatorie a utilizatorului cu brandul care cumpara spatiu publicitar in aceasta zona.
* citeste mai multe despre captcha
Sistemul va putea fi folosit gratuit pentru 2 domenii si 2 imagini, sistemul adaugand inca 2 din partea celorlalti publisheri. Abonamentele lunare de $4,99 si $9,99 ii ofera publisher-ului:
a) posibilitatea de a adauga mai multe domenii si implicit mai multe campanii,
b) de a putea avea link pe imaginile captcha si
c) de a rula doar campanii proprii, fara introducerea automata a altor imagini din sistem.
Trimite prin email.
Despre autorul articolului
Comentarii
38 Responses to “adcaptcher.com ofera publisherilor o noua zona de publicitate prin display!”
Leave a Reply
Citeste pe acceasi tema




October 24th, 2009 at 5:12 pm
RT @eCostin adcaptcher.com ofera publisherilor o noua zona de publicitate prin display! http://sp2.ro/5e0b9c (refresh.ro)
October 24th, 2009 at 6:49 pm
adcaptcher.com ofera publisherilor o noua zona de publicitate prin display! http://sp2.ro/5e0b9c (refresh.ro)
via uberVU
October 25th, 2009 at 12:24 am
Un aspect pe care nu l-am vazut atins in prezentare este urmatorul: de ce si-ar pune cineva acest captcha pe site? Exista cumva un sistem de revenue sharing cu cei care folosesc captcha-ul? Si daca da, cum functioneaza acesta? Daca nu: ce i-ar stimula pe site owners sa foloseasca acest captcha ?
October 25th, 2009 at 12:26 am
Cred ca se adreseaza in principal celor care au deja captcha pe site-uri (comentarii, concursuri, etc).
Cred ca banii i-ar stimula pe publisheri sa foloseasca captcha :-). Insa pe proiecte punctuale.
October 25th, 2009 at 12:30 am
Da, se adreseaza celor care au deja captcha pe site din alte servicii similare dar ce i-ar motiva pe acestia sa foloseasca adcaptcher si nu http://recaptcha.net/ sau, daca au blog, un plugin de captcha.
Sa vedem ce ne zice Razvan :)
October 25th, 2009 at 11:21 am
Am explicat mai bine pe refresh.ro cum funtioneaza @adcaptcher http://bit.ly/4Bu7kv . RT pls
via uberVU
October 25th, 2009 at 11:24 am
RT: @RazvanTirboaca: Am explicat mai bine pe refresh.ro cum funtioneaza @adcaptcher http://bit.ly/4Bu7kv . RT pls
via uberVU
October 25th, 2009 at 11:36 am
RT @razvantirboaca Am explicat mai bine pe refresh.ro cum funtioneaza @adcaptcher http://sp2.ro/9b27a1 . RT pls
via uberVU
October 25th, 2009 at 11:44 am
Salut salut,
Conceptul e foarte simplu si intr-adevar am omis anumite aspecte din prezentare.. trebuia sa ma incadrez in 5 minute pe fuga :)
Situatia e win-win si pt cei free si pt cei care platesc (pro).
Pt cei pro cred ca am inteles cu totii .. ei iau banii de la advertiseri.
Pentru a exista o forma de revenue sharing, ar trebui ca noi sa luam banii de la advertiseri si sa-i dam detinatorilor de siteuri ceea ce nu vrem. Un A-list blogger sau un A-list site are deja advertiserii lui sau se vinde deja printr-o regie, retea, etc etc. Atunci noi vindem platforma pt o taxa lunara care e cat un meniu la KFC.
Acum, cei free pot uploada 2 imagini care se duc la ei dar si la ceilalti membrii free (evident, si imaginile celor pro se duc la free) producandu-se fenomenul de banner exchange insa mult mai eficient. Excange-ul asta va fi targetat, adica nu te vei trezi cu un logo in chineza pe siteul tau :) Cei pro vor putea targeta mult mai accurate ..
Eu sincer cred ca cei mici au o mare problema de vizibilitate, in general. Foarte multe proiecte bune (la nivel global) se pierd din acest motiv. Fondatorul ori nu este cunoscut si nu este bagat in seama, ori nu are bani sa cumpere promovare pe alte siteuri ori nu stie cum sa se promoveze. Been there ..
Folosind AdCaptcher ii rezolvam aceasta problema si cu cat vor fi mai multi useri free in sistem, cu atat promovarea va fi mai mare. Asta nu inseamna ca toti cei free vor promova un produs online, pot promova spalatoria auto a tatalui, firma de contabilitate a unui prieten sau pot promova vanzarea unui apartament, sa zicem. Posibilitatile sunt nelimitate .. creativ sa fii :)
Practic, alegand sa folosesti captcha-ul nostru (al site ownerului mai bine zis) ai promovare pe alte siteuri la care nu ai fi ajuns in mod normal, obligat fiind sa accepti sa se promoveze si ceilalti pe site-ul tau. Un fel de “toti pentru unul si unul pentru toti” .. avand posibilitatea sa devii pro cu un meniu la KFC :)
@costin mi-a ridicat o problema pertinenta la webclub si anume ca siteurile cu trafic foarte mare vor “rupe carca” serverelor dar de platit .. platesc putin. O solutie ar fi sa limitam conturile la un anumit trafic lunar urmand sa se plateasca peste. Un fel de “hosting pricing” .. inca nu ne-am decis. In prima faza asta ar fi o problema financiara pentru noi daca lasam nelimitat, insa nu cred ca va mai fi o problema peste 6 luni. Astept si feedbackul vostru.
@daniel poate ne vedem si la o bere sa mai vb de sanatate. Apreciez un feedback tehnic din partea ta, mai ales ca-l cunosti si pe Razvan Iacob, partenerul meu.
October 25th, 2009 at 12:15 pm
Da, s-au lamurit multe, acum pricep.
Sa stii ca si problema cu “ruptul” serverelor se poate rezolva intr-un fel sau altul :).
Gasim noi timp sa iesim la o cafea si discutam.
Bafta!
October 25th, 2009 at 12:42 pm
Sunt convins ca se rezolva :)
Ne auzim cu prima ocazie, keep in touch!
October 27th, 2009 at 10:27 pm
adcaptcher sounds interesting, but I still have a couple of questions (posted on refresh post http://j.mp/NDixf)
October 28th, 2009 at 12:10 am
Daca refresh.ro era in engleza, nu mai faceam site de prezentare pt @adcaptcher ca dadeam link direct :)) http://sp2.ro/adcaptcher
October 28th, 2009 at 12:27 am
adcaptcher sounds interesting, but I still have a couple of questions (posted on refresh post http://j.mp/NDixf)
via uberVU
October 28th, 2009 at 1:26 am
Nu am reusit sa gasesc detalii despre intrebarile de mai jos in prezentare (de inteles pentru o prezentare de 5min) si nici in comentariile de mai sus.
1. Ce tip de banner va fi folosit? Daca ma uit la standardul IAB nu par a fi multe dimensiuni care sa se potriveasca intr-un astfel de context.
2. Daca bannerul suporta si clickthru, nu exista un conflict de interese intre publisher si advertiser? Publisherul isi doreste conversia/inregistrarea utilizatorului, pe cind advertiserul isi va dori clickul pe banner.
October 28th, 2009 at 2:08 am
@al3xandru check the answers http://sp2.ro/7a925b for adcaptcher. thx for your time
via uberVU
October 28th, 2009 at 2:10 am
Daca refresh.ro era in engleza, nu mai faceam site de prezentare pt @adcaptcher ca dadeam link direct :)) http://sp2.ro/adcaptcher
via uberVU
October 28th, 2009 at 2:53 am
Salut Alex,
1. Asta a fost prima intrebare venita din partea agentiilor care au participat la focus grup :) Folosim o dimensiune custom pentru ca nici una din standarde nu s-ar potrivi, cum ai obs si tu.
Latimea maxima a imaginei este de 250px iar inaltimea de maxim 130px. Aici am ajuns dupa un research de logo-uri/mesaje publicitare scurte <35 caractere si de formulare online.
Pentru a usura munca administratorului de campanie, am implementat un script de crop la upload imagine (gasesti similar pe gravatar.com sau linkedin).
Uploadezi imaginea la ce dimensiune doresti (bine, nu imagini de print la 300dpi si 20mega, evident) dupa care, folosind functia de crop, faci o selectie incadrand logo-ul sau mesajul sau ce vrei sa apara in captcher. Apesi "Save" si scriptul face resize automat la latime maxima de 250px sau inaltime maxima de 130px. Problem solved :)
Chiar azi am terminat un sistem de templates pentru captcher dar pe care-l vom lasa pt public intr-un viitor v2, momentan tre sa iesim cu v1, insa captcherul care va fi in v1 nu va arata ca cel de pe http://www.adcaptcher.com , ci va fi mult mai light. Vom livra doar imaginea + inputul de validare nestilizat. In felul asta, inputul va lua caracteristicile celorlalte inputuri din css si se va integra in designul formularului fara a arata ca un widget. Uzability shit :)
2. Linkul este optional si este accesibil doar utilizatorilor platitori. Cum campaniile sunt administrate de site-owner si nu de advertiser, el va decide ce doreste .. probabil ca majoritatea nu va folosi optiunea din motivul enuntat de tine. In acelasi timp, cu siguranta vor exista si site-owneri care vor vinde aceasta optiune scump si vor decide sa o foloseasca. Important e ca link pe imagine se poate pune ..
Multumesc de interes si mai astept nelamuriri daca aveti!
Daca refresh.ro era in engleza, nu mai faceam site de prezentare ca dadeam link direct aici :)
October 28th, 2009 at 3:02 am
PS: prin site-owner inteleg de la internautul care s-a apucat azi de blogging pana la regiile/agentiile care-si administreaza siteurile din retea.
October 28th, 2009 at 3:28 am
Multumesc pentru raspunsuri.
1. Sunt curios daca ai/ati gasit advertiseri care sa mearga pe formatul propus de voi?
2. Cit priveste punctul 2, intr-adevar daca publisherul are optiunea de a alege intre banner simplu si banner clickable nu cred ca mai e problema voastra (singura problema ar fi sa puteti sa vindeti inventarul de bannere clickable, adica sa gasiti publisheri dispusi sa foloseasca).
October 28th, 2009 at 3:51 am
1. Adcaptcher are puncte comune cu un banner dar nu este un banner traditional sa ne aliniem la standarde cu orice pret. Iar in cazul asta, un format standard ar afecta utilizatorul. Ne aliniem la formulare din motive evidente de uzability ..
Sa nu uitam ca exista si varianta ca userul sa completeze un formular de pe telefonul mobil.. si AdCaptcher trebuie sa functioneze .. deci sunt mult mai multe repere dupa care ne-am ghidat. In acelasi timp, nici advertiserul si nici site-ownerul nu face un efort in plus pt formatul nostru, deci totul e ok.
Da, am gasit. Oricum, pe baza feedbackului international probabil ca vom finisa multe detalii.
2. Nu e o problema pentru nimeni .. e alegerea site-ownerului daca pune sau nu link .. simplu.
October 28th, 2009 at 11:23 am
Foarte tare @razvantirboaca in comentariile de aici: http://sp2.ro/adcaptcher (/me proud of refresh.ro :-D)
via uberVU
October 28th, 2009 at 12:34 pm
Razvan, suna bine, o singura intrebare am.
Care este elementul de securitate, din acest captcha, care m-ar convinge sa-l folosesc? Acum din ce vad este extrem de vulnerabil.
October 28th, 2009 at 1:23 pm
Pe site acum e o versiune “antica” pe care am pus-o sa aratam conceptul.
Inca lucram la imbunatatirea securitatii si s-au facut progrese in acest sens, am primit mult feedback de la alti programatori si testam.
Cateva schimbari fata de ce e acum: validarea se face pe serverul nostru si nu client-side, imaginea va fi taiata in 4 la upload, calea catre imagini se schimba la fiecare refresh, userii free vor primi mii de logouri de la ceilalti useri in sistem de rotatie. Eu nu sunt foarte tehnic dar Razvan Iacob, cto-ul proiectului, o sa ofere mai multe detalii in momentul lansarii.
O solutie pe care o putem implementa imediat si care e cea mai secure (de obicei solutiile simple sunt cele mai bune) este sa punem o intrebare. De exemplu: avem imaginea “3 lei pentru un hamburger” in prezentare, putem pune intrebarea “Cat costa un hamburger la Mc?” .. si s-a terminat cu toti botii din lume :)
Ca idee generala, suntem foarte constienti ca absolut orice sistem de securitate se poate sparge daca cineva chiar isi doreste asta (vezi severele Nasa) si vom lucra permanent la imbunatatirea sistemului, insa scopul final nu este sa creem The Ultimate Captcha Sistem ci sa creem un tool care permite ownerilor de site sa faca mai multi bani si/sau sa se promoveze mai eficient.
Trendul de securitate pana acum a fost distorsionarea cat mai mare a imaginilor si d’asta utilizatorii sunt frustrati http://search.twitter.com/search?q=stupid+captcha Noi facem exact invers, incercam sa oferim imagini cat mai usor de citit.
October 28th, 2009 at 2:39 pm
Nu e vorba de “The Ultimate Captcha Sistem”, doar sa fie ceva mai greu de citit pentru un script OCR, sa nu se poata extrage cuvantul din linkul de pe banner si sa fie un numar destul de mare de versiuni ca sa nu stea un destept sa le scrie pe toate in 10 minute si apoi pe baza dimensiuni imaginii de exemplu sa le recunoasca automat. Pentru ca nu face magarii doar pe un site ci in toata reteaua AdCaptcha.. si mai apoi va trag altii la raspundere pe voi.
Oricum daca tineti cont de sfaturi etc. treaba e buna :)
October 28th, 2009 at 2:50 pm
Am raspuns tuturor intrebarilor tocmai pentru a primi din ce in ce mai mult feedback/nelamuriri si multumesc mult pentru el.
Asa ca daca mai vreti sa discutam despre proiect, hit me! :)
October 28th, 2009 at 8:16 pm
[...] adcaptcher.com despre care cred că are un potențial interesant (vă recomand articolul de pe refresh.ro și răspunsurile lui Răzvan Tîrboacă. Proiectul mi-a plăcut pentru că am susținut conceptul [...]
November 3rd, 2009 at 11:02 am
[...] a carui lansare a avut loc in urma cu 2 saptamani, in cadrul evenimentului WebClub, alaturi de AdCaptcher, VP Factory, AlphaTalks and [...]
November 23rd, 2009 at 12:28 pm
[...] cum probabil stiti, daca nu va rog sa cititi aici, ne pregatim de lansarea [...]
December 13th, 2009 at 10:43 pm
@RazvanTirboaca poate ar trebui sa arunci o privire aici: http://sp2.ro/ee6f90
via uberVU
December 14th, 2009 at 12:37 am
Salut,
Poate ar fi o idee buna sa va uitati peste urmatorul brevet yahoo:
http://v3.espacenet.com/publicationDetails/description?CC=US&NR=2008133347A1&KC=A1&FT=D&date=20080605&DB=EPODOC&locale=en_EP
December 14th, 2009 at 12:39 am
PS: cred ca mai exista cateva brevete in aceasi categorie, nu mai stiu link-urile
December 14th, 2009 at 12:42 am
“System and Method for Measuring Awareness of Online Advertising Using Captchas” – 2008-06-05
In ce masura poate afecta adcaptcher.com?
December 14th, 2009 at 10:22 am
Interesant, inca nu stiu in ce masura ne poate afecta dar o sa ma interesez si revin.
Faza tare e ca si noi am vrut sa patentam conceptul in State si nu am putut pentru ca nu noi am inventat adserverul, nu noi am inventat tehnologia captcha. Cam asta a fost raspunsul .. uitandu-ma la patentul de mai sus, vad ca ii revine lui Yahoo :) Nu ma mira ca ei au putut!
Pe langa problema cu tehnologia, mai era faza ca brevetul nu era valabil international, trebuia sa o facem separat in fiecare tara. Asa ca nu cred ca ne va afecta .. sper!
January 6th, 2010 at 9:49 pm
[...] multe informatii: adcaptcher.com ofera publisherilor o noua zona de publicitate prin display AdCaptcher.com Presentation @ WebClub Tags: AdCapcher, advertising, captcha, Razvan Tirboaca [...]
January 13th, 2010 at 8:38 am
[...] multe detalii despre adcaptcher.com poti afla in acest articol (urmareste si comentariile), sistemul fiind surprins in productie la doar cateva saptamani de la [...]
February 3rd, 2010 at 11:49 am
[...] cei care au deschis mai tarziu internetul, mai multe detalii despre AdCaptcher puteti afla in acest articol (urmariti si comentariile). Nu uitati de asemenea si de articolele relationate de mai jos! Citeste [...]
March 12th, 2010 at 1:39 pm
[...] Da, e lansat în noiembrie anul trecut serviciul. Link. Cert e că e prima oară când îl vad [...]